top of page

HELP CENTER

  • Hoe lange levertijd hebben jullie?
    De levertijden zijn als de producten op voorraad zijn doorgaans tussen de 1 en 3 werkdagen.
  • Kan ik ook materialen bij jullie afhalen?
    Nee, materialen afhalen is niet mogelijk
  • Kan ik bij jullie ook op rekening kopen?
    Nee, de order dient voor levering te zijn betaald.
  • Jullie zijn beperkt telefonisch bereikbaar, waarom?
    Dat klopt, telefonisch zijn wij beperkt bereikbaar, het beste is om een mail te sturen, vragen worden doorgaans binnen 24 uur beantwoord.
  • Zijn de materialen die jullie aanbieden de enigste materialen die jullie verkopen?
    Ja in grote lijnen wel, maar men kan altijd informeren of er een ander of speciaal product leverbaar is die niet op de site staat weergegeven.
  • Waar kan ik mijn FAQ's toevoegen?
    FAQ's kunnen aan elke pagina op je website of je Wix mobile app worden toegevoegd, zodat deze op elk gewenst moment te bekijken zijn.
  • Wat is een FAQ-onderdeel?
    Een FAQ-onderdeel kan gebruikt worden om veelgestelde vragen over je bedrijf te beantwoorden, zoals 'Naar welke landen verzenden jullie je producten?', of 'Hoe kan ik een dienst boeken?'.
  • Waarom zijn FAQ's belangrijk?
    Met FAQ's help je websitebezoekers snel antwoorden te vinden op veelgestelde vragen over je bedrijf en zorg je ervoor dat ze eenvoudiger kunnen navigeren.
  • Hoe voeg ik een vraag en antwoord toe?
    Volg deze 4 stappen om een nieuwe FAQ toe te voegen: 1. Beheer FAQ's vanaf je dashboard of in de Editor. 2. Voeg een vraag en antwoord toe. 3. Wijs je FAQ toe aan een categorie. 4. Klik op 'Opslaan' en op 'Publiceren'. Je kunt je FAQ's op elk gewenst moment bijwerken.
  • Kan ik een afbeelding, video of GIF aan mijn FAQ toevoegen?
    Ja. Volg deze 4 stappen om media toe te voegen: 1. Beheer FAQ's vanaf je dashboard of in de Editor. 2. Maak een nieuwe FAQ of bewerk een bestaande FAQ. 3. Klik vanuit het antwoordtekstvak op het video-, afbeeldings-, of GIF-pictogram. 4. Voeg media vanuit je bibliotheek toe en sla dit op.
  • Hoe kan ik de titel van mijn veelgestelde vragen wijzigen?
    Je kunt de titel bewerken via het tabblad 'Instellingen' in het FAQ-onderdeel in de Editor. Om de titel uit je mobiele app te verwijderen, ga je naar het tabblad 'Site en app' in je Wix owners-app en tik je op 'Aanpassen'.

Have questions about our services? We're Here to Help

123-456-7890

For easy access to our representatives, chat with us directly

bottom of page